Команда

Михайло Хром’як

До сфери наукових інтересів Михайло Хром’яка належить феноменологія та історичне богослов'я. Дослідник переконаний, що будь яке сучасне богослов’я є релевантною інтерпретацією давнього одкровення. Таким чином богослов’я нинішньої церкви має коренитися у Божественному одкровенні, яке впродовж останніх ХХ ст. постійно актуалізувалося християнськими богословами. На думку Хром’яка М. найкраще для вираження християнського досвіду та віри підходить мова та дискурс феноменології, розвитку якої він присвячує свої зусилля.

Освіта:

2019, кандидат філософських наук (спеціальність: богослов’я), НПУ ім. М. П. Драгоманова (Київ). Тема дисертації: «Рецепція персоналізму Григорія Ниського в сучасній теології»

2016, магістр мистецтв (МА) з богослов’я та релігієзнавства, Євангельський теологічний факультет (Лювен, Бельгія). Тема магістерського дослідження: «Вчення про душу в теології Орігена в «Про початки» та «Проти Цельса»»

2013, магістр богослов’я (спеціальність: прикладне богослов’я), Львівська богословська семінарія (Львів). Тема роботи: «П’ятидесятницький рух на Закарпатті: інституційне та богословське формування»

2011, спеціаліст (спеціальність: історія), ЛНУ ім. І. Франка (Львів). Тема дипломної роботи: «Протестантизм в Україні 1991-2010»

Останні публікації:
  1. «Рецепція теології Григорія Ниського у феноменології релігії Жана-Люка Марйона». Практична філософія, вип. 4 (2018): 150–156.
«Богословський метод Григорія Ниського у контексті його богословської антропології». Гілея, вип. 125 (2017): 231–234.

«Богословський символізм Христового Преображення у Синоптичних Євангеліях». Актуальні проблеми філософії та соціології, вип. 19 (2017): 124– 127.
«Рецепція богослов’я Григорія Ниського у теоестетиці Девіда Бентлі Гарта». Практична філософія, вип. 4 (2017): 159–164.
«Святоотцівска традиція тлумачення новозавітнього наративу про Преображення Христа: внесок Григорія Ниського». Практична філософія, вип. 3 (2017): 103–109.